کد خبر 6681
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

پروژه ساخت مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان آغاز شد

پروژه ساخت مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان آغاز شد

پروژه ساخت یک هزار و ۵٠٠ واحد مسکونی ویژه کارکنان فولاد اکسین خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش آهن نیوز؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  در مراسم آغاز ساخت یک هزار و ۵٠٠ واحد مسکونی شرکت فولاد اکسین خوزستان، اظهار کرد: صنایع استان خوزستان می‌توانند زمین‌های بلااستفاده خود را تغییر کاربری داده و برای مسکن کارکنان استفاده کنند.

وی افزود: در همین راستا امروز عملیات اجرایی ساخت مسکن در سه واحد صنعتی گروه ملی، ‌پتروشیمی امیرکبیر و فولاد اکسین خوزستان آغاز می شود.

همچنین ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، در آئین کلنگ زنی ساخت یک هزار و ۵٠٠ واحد مسکونی شرکت فولاد اکسین خوزستان، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه، علاوه بر اختصاص این زمین، در زمینه تسهیلات نیز از طریق بانک ها کمک می کنیم.

وی افزود: یکی از سیاست های دولت سیزدهم، تسهیل فرآیند ساخت مسکن برای مردم، به ویژه کارگران و کارمندان حوزه صنعت است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: تاکنون زمین جهت ساخت مسکن برای ۱٠٠ هزار نفر از کارکنان صنایع تامین شده است.

مالکی عنوان کرد: امروز، خوزستان اولین استان در کشور است که کلنگ ساخت مسکن ویژه کارکنان صنایع در آن زده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: چنانچه پس از واگذاری زمین، مسکن ساخته نشود آن را پس گرفته و در صورتی که به طور کامل ساخته شود، زمین های بیشتری را برای ساخت، اختصاص می دهیم.

تأمین مسکن ویژه کارکنان اولویت شرکت است

در ادامه نیز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، اظهار کرد: در مجموعه فولاد اکسین خوزستان، توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایه شرکت در کنار موضوع تولید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: در همین راستا ۱۵ هکتار زمین از زمین‌های مناسب اهواز برای تامین مسکن کارکنان فولاد اکسین در نظر گرفته شده که پس از بهره برداری از پروژه، در اختیار واجدان شرایط قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه در شورای عالی مسکن، ریاست محترم جمهور استفاده از ظرفیت کارخانجات و صنایع برای تامین مسکن کارکنان خود تاکید کرده است، شرکت فولاد اکسین نیز به منظور تحقق این موضوع و رونق دادن به تولید مسکن و مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن، اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرده است.

محمدی، تأمین مسکن ویژه کارکنان فولاد اکسین را اولویت مجموعه مدیریتی این شرکت عنوان کرد و گفت: کلنگ زنی امروز، حاصل تلاش ها و جلسات متعدد با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و همکاری و تعامل میان مجموعه مدیریت صندوق بازنشستگی، هلدینگ صبا انرژی و شرکت فولاد اکسین است.

انتهای پیام/

کد خبر 6681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =