کد خبر 670
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

فروش فاضلاب تربت حیدیریه به فولاد رخ

فروش فاضلاب تربت حیدیریه به فولاد رخ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: سالانه ۳.۶ میلیون متر مکعب پساب شهرستان از طریق یک خط به طول ۴۰ کیلومتر در اختیار کارخانه فولاد رخ تربت‌حیدریه قرار می‌گیرد.

به گزارش آهن‌نیوز، علیرضا عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: از ۳۵۰ کیلومتر طول شبکه فاضلاب شهر تربت‌ حیدریه تاکنون ۲۳۰ کیلومتر آن توسط شرکت آب و فاضلاب اجرایی شده و بخشی از عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۸ نیز به شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واگذار شده است.

عباسی تصریح کرد: بر همین اساس شرکت سرمایه‌گذار تعهداتی داشته است، به طوری که باید ۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب را اجرایی و ۲۰ هزار اشتراک نصب و تصفیه‌خانه فاضلاب را تکمیل می‌کرده است؛ از سویی طبق قرارداد سرمایه‌گذاری، نگهداری و بهره‌برداری از شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب به مدت ۲۵ سال به صورت بیع متقابل به سرمایه‌گذار واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت فروش پساب تصفیه‌خانه فاضلاب با صنایع شهرستان است، خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد سالانه ۳.۶ میلیون متر مکعب پساب مورد نیاز از طریق یک خط به طول ۴۰ کیلومتر در اختیار کارخانه فولاد رخ تربت‌حیدریه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه یادآور شد: این قرارداد میان شرکت سرمایه‌گذار فاضلاب شهر تربت‌حیدریه و فولاد رخ به مبلغ ۱۴۰ هزار میلیارد ریال منعقد شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه شرکت‌های دیگری هم در شهرستان هستند که درخواست خرید پساب را داده‌اند به شرکت سرمایه‌گذار معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =