کد خبر 6716
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد دیگر به افت و خیزهای جزئی دلار بی‌تفاوت شده و فعلا در همان روند با ثبات خود پاربرجاست طوریکه در معاملات دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار دیروز در بازار باز هم شاهد افزایش بود و به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت این در حالی است که بازار آهن و فولاد دیگر به این افت و خیزهای جزئی دلار بی‌تفاوت شده و فعلا در همان روند با ثبات خود پاربرجاست طوریکه در معاملات دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.
در بخش محصولات ذوبی نیز میلگرد در کارخانه و انبار بدون تغییر اعلام شده اما تیرآهن در کارخانه و انبار با کاهش قیمت همراه بود.

در بخش مقاطع تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش به نرخ ۳۳ هزار تومان برای ۳ رول با عرض ۱/۵ معامله شده و نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین در بخش دیگر محصولات تخت نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر اعلام شد.

وضعیت در میان مواد اولیه محصولات فولادی به این ترتیب بود که نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با ۵۰ الی ۱۰۰ تومان و شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۲۰۰ تومان کاهش همراه بود.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =