کد خبر 6772
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

هشتمین نمایشگاه فولاد و ماشین آلات صنعتی در یزد برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه فولاد و ماشین آلات صنعتی در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی یزد از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی در یزد خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ احمد قافی با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره های تخصصی و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور ۷۰ شرکت معتبر از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، بندرعباس، اراک، گلستان و یزد در فضایی با وسعت ۵ هزار متر مربع در این نمایشگاه افزود: شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

قافی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای مرتبط از اصلی ترین برنامه های جانبی نمایشگاه امسال است، عنوان کرد: صاحبان صنایع فولاد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را در حوزه های متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته ارائه خواهند داد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۱۸ شهریور به مدت چهار روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های یزد پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 6772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =