کد خبر 6784
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

آغاز عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌های فولاد سنگان خواف

آغاز عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌های فولاد سنگان خواف

مدیر عامل شرکت فولاد سنگان خواف در خراسان بیان کرد: طرح توسعه زیرساخت‌های فولاد سنگان شامل مجتمع بارگیری کامیونی، سیستم جامع اعلام و اطفای حریق، توسعه سیستم توزیع برق و آب صنعتی و ساختمان‌های ‌صنعتی و غیرصنعتی است.

به گزارش آهن اسفنجی؛ علی امرایی، مدیر عامل شرکت فولاد سنگان خواف در خراسان در سخنانی اظهار کرد: افزون بر ۵ میلیون یورو و حدود ۸ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فولاد سنگان طی امسال تخصیص یافت و این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه فولاد مبارکه اصفهان در منطقه سنگان شهرستان خواف فعال است.

امرایی اضافه کرد: طرح توسعه زیرساخت‌های فولاد سنگان شامل مجتمع بارگیری کامیونی، سیستم جامع اعلام و اطفای حریق، توسعه سیستم توزیع برق و آب صنعتی و ساختمان‌های ‌صنعتی و غیرصنعتی است.

مدیرعامل فولاد سنگان متذکر شد: عملیات اجرایی ساخت شهرک مسکونی فولاد سنگان آغاز شده است. با اجرای این طرح تمامی کارکنان اعم از ستادی و پیمانکار شرکت فولاد سنگان خراسان صاحب مسکن می‌شوند. تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و آموزشی در این شهرک پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: این اقدام ضمن تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی، به بهبود بافت و ساختار شهری خواف نیز کمک می‌کند و در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن است.

امرایی گفت: ساخت نیروگاه تولید برق بادی از دیگر اقدامات در دست انجام این بخش است و از آنجا که در سال‌های گذشته به‌دلیل قطعی برق حجم قابل‌توجهی از توان تولید معادن سنگان از دست می‌رفت، احداث نیروگاه بادی برای کاهش این معضل در دستور کار قرار گرفت.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان رضوی یادآور شد: این نیروگاه در راستای تولید انرژی پاک و صیانت از محیط زیست و با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیون دلار در دالان بادی منطقه سنگان شهرستان خواف ساخته می‌شود.

امرایی خاطرنشان کرد: احداث پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی خواف با سرمایه‌گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی، از دیگر اقدامات شرکت فولاد سنگان خراسان در سال جاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 6784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =