کد خبر 6798
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

دادستان کل کشور: دولت و دستگاه قضا پیگیر حادثه معدن طزره دامغان هستند

دادستان کل کشور: دولت و دستگاه قضا پیگیر حادثه معدن طزره دامغان هستند

دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری حادثه معدن زغال سنگ طزره دامغان و جانباختن ۶ معدنچی از سوی دولت و دستگاه قضا گفت: مسوولان پیشگیری و جلوگیری از تکرار این حادثه تلخ را پیگیری می‌کنند.

به گزارش آهن نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم موحدی آزاد روز شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ابراز کرد: سه وزیر دولت برای بررسی میدانی حادثه معدن زغال سنگ طزره دامغان در محل حادثه حاضر شدند و دولت و دستگاه قضا در کنار هم پیگیر مساله هستند.

حادثه انفجار معدن زغال سنگ طزره دامغان و جانباختن ۶ کارگر محبوس در آن، مسبوق به سابقه است و عزم جدی برای برخورد قاطع با مقصران احتمالی و جلوگیری از تکرار چهارباره چنین حادثه‌ای با اطلاع‌رسانی شفاف، مطالبه‌ای جدی محسوب می‌شود.

حضور سه وزیر دولت مردمی در محل انفجار شامگاه دوازدهم شهریور ۱۴۰۲ در معدن زغال سنگ طزره دامغان به همراه استاندار سمنان که به محض وقوع حادثه فرماندهی و مدیریت بحران را عهده‌دار شد علاوه بر عزم جدی دولت سیزدهم در راستای پیشگیری و جلوگیری از تکرار این حادثه مسبوق به سابقه در سالهای قبل، پایبندی دولت آیت‌الله رییسی به عهدش را بار دیگر ثابت کرد.

وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور و صنعت، معدن و تجارت در کمتر از ۲۲ ساعت از وقوع حادثه در معدن زغال‌ سنگ دامغان در محل حادثه حاضر شدند و به بررسی میدانی این حادثه پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان امروز (شنبه) در آیین تکریم و معارفه دادستان کل استان سمنان گفت: دستگاه‌ قضا استان به پیگیری مطالبه‌های مردمی مانند آب و حادثه ناگوار معدن طزره دامغان توجه ویژه داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی افزود: سه وزیر و استاندار سمنان در حادثه معدن طزره دامغان حضور یافتند و پیشگیری از تکرار و پیگیری مصوبات وزیران در این زمینه مورد توجه باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 6798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =