کد خبر 680
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

آغاز پروژه بهینه‌سازی خط گالوانیزه فولاد مبارکه

آغاز پروژه بهینه‌سازی خط گالوانیزه فولاد مبارکه

رئیس واحد گالوانیزه نورد سرد از آغاز پروژه بهینه‌سازی (Revamp) خط گالوانیزه در مردادماه سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش آهن‌نیوز، علیرضا گندمکار رئیس واحد گالوانیزه نورد سرد از آغاز پروژه بهینه‌سازی (Revamp) خط گالوانیزه در مردادماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی گفت: با اجرای پروژه بزرگ بهینه‌سازی خط گالوانیزه شرکت فولاد مبارکه، علاوه‌بر رفع مشکلات این خط تولید، از این پس شاهد ارتقای سطح کیفی محصولات مورد درخواست مشتریان ورق گالوانیزه در این شرکت خواهیم بود.

رئیس واحد گالوانیزه نورد فولاد مبارکه رفع مشکلات و افزایش تأمین حداکثری سفارش‌های مشتریان را از مزایای اجرایی شدن این طرح خواند و گفت: پس از راه‌اندازی واحد گالوانیزه فولاد مبارکه، مسائل و مشکلات زیادی در زمینه طراحی و تجهیزات خط وجود داشت که با تلاش تیم مدیریت و سرپرستی شرکت و مشورت با متخصصان داخلی و خارجی، پروژه‌های بهبود زیادی انجام‌ شد.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود و همچنین تغییر ذائقه بازار و لزوم به‌روزرسانی تجهیزات، بودجه موردنظر به‌منظور بهینه‌سازی خط در دستور کار قرار گرفت و پس‌ از آن، در کمیته PDC فولاد مبارکه مصوب شد.

گندمکار ادامه داد: پس از طی شدن تشریفات اداری در سال ۱۳۹۷، مناقصه درخواست پروژه با دو شرکت بلژیکی و فرانسوی برگزار و شرکت بلژیکی برنده مناقصه شد اما باز شدن پاکت‌ها مناقصه هم‌زمان شد با خروج آمریکا از توافق برجام و پیرو این بدعهدی ظالمانه، شرکت بلژیکی از همکاری در اجرای پروژه خودداری کرد.

رئیس واحد گالوانیزه نورد فولاد مبارکه خاطرنشان ساخت: در ادامه فولاد مبارکه با جلب مشارکت یکی از صاحبان تکنولوژی و اعتماد و اتکا به دانش و تخصص تیم داخلی شرکت فولاد مبارکه و همچنین شرکت‌های ایرانی، تصمیم گرفت این پروژه را به انجام برساند و خوشبختانه تمامی تجهیزات موردنیاز در داخل و خارج از کشور ساخته و فعالیت‌های نصب تجهیزات از ابتدای مردادماه آغاز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =