کد خبر 6809
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

بعد از ۱۷ بار عرضه سرانجام بریکت اسفنجی کدام شرکت به فروش رفت؟

بعد از ۱۷ بار عرضه سرانجام بریکت اسفنجی کدام شرکت به فروش رفت؟

در جریان معاملات امروز محصولات فولادی در تالار صنعتی ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت با ثبت میزان تقاضای ۲۷ هزار تنی به طور کامل بر اساس نرخ پایه به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ قرار بود تنها یک محصول از زنجیره فولاد به حجم ۲۲ هزار تن شامل آهن اسفنجی بریکت که از طرف دو شرکت عرضه شده بر روی تابلوی بورس کالا قرار گیرد که در انتهای معاملات با ثبت میزان تقاضا ۲۷ هزار تنی تمامی محصول عرضه شده بر اساس نرخ پایه به فروش رفت.

طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته افزایش ۴.۷ درصدی در حجم عرضه داشته و نرخ پایه آن به مبلغ ۱۳ هزار و ۹۸ تومان تعیین شد که نرخ پایه آن نیز نسبت به هفته قبل افزایش ۱/۵ درصدی داشت.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز دو هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان بود که بعد از مدتها در هفدهمین عرضه این شرکت در سال جاری که تا قبل از این بدون متقاضی می‌ماند، در جریان معاملات امروز با میزان تقاضای دو هزار تنی به فروش رفت.

همچنین ۲۰ هزار تن از این محصول هم که با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۳۹۶ تومان توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده بود با میزان تقاضای ۲۷ هزار تنی به طور کامل به فروش رفت.

نوع تسویه برای محصول آهن اسفنجی بریکت هر دو شرکت به صورت نقدی تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

بعد از ۱۷ بار عرضه سرانجام بریکت اسفنجی کدام شرکت به فروش رفت؟

کد خبر 6809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =