کد خبر 6812
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

بورس قرمز ماند / افت ۵ هزار و ۹۷۴ واحدی شاخص کل

بورس قرمز ماند / افت ۵ هزار و ۹۷۴ واحدی شاخص کل

امروز شاخص بورس با ریزش ۵۹۷۴ واحدی به عدد ۲.۱۲۳.۶۳۴ رسید. دیروز هم بورس ۲۱ هزار واحد ریزش داشت.

به گزارش آهن نیوز؛ امروز یکشنبه (۱۹ شهریور) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با افت هزار و ۷۹۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۱۰ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار هم شاخص کل بورس با ریزش ۵ هزار و ۹۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۶۳۳واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان رسید. فولاد، تاصیکو و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و تکاردان، سصفها و خگستر سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با افت ۲ هزار و ۱۰۷ واحدی روی پله ۷۱۴  هزار و ۷۰۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۲۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۳۹۹ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۱۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین شیمیایی و فرآورده‌های نفتی رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

اهرم، میدکو۲ و افران  بیشترین ارزش معامله و نمادهای وپاسار۲ ، شستا و میدکو۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

سپدما، کارا۴ و کارا بیشترین ارزش معامله و نمادهای دی،  سپیدما و پاداش ۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

شاخص فلزات اساسی هم با ۲۷ صدم درصد کاهش امروز به یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 6812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =