کد خبر 6839
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

خرید و فروش امتیاز مسکن مهر و نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

خرید و فروش امتیاز مسکن مهر و نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تعامل ادارات کل راه و شهرسازی و صنعت و معدن برای جلوگیری از خرید و فروش امتیاز طرح های مسکن مهر ونهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ حسین جنتی مدیر کل راه و شهر سازی استان تهران گفت: متاسفانه بنا به اخبار واصله برخی از مشاورین املاک در سطح شهر تهران و شهرهای استان اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر می‌کنند که در این زمینه باید دستگاههای نظارتی استان با جدیت بیشتری در این زمینه ورود کنند.

وی اظهار کرد: به همین منظور و در راستای جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد صاحب امتیاز و با دستور مقامات قضائی استان به جهت جلوگیری از درگیری پروژه ها با پروندهای حقوقی و قضایی ناشی از تخلفات و جرائم که موجب تضرر به خریداران و تشکیل پرونده های قضایی می گردد، مقرر گردید کلیه امور مربوط به این طرح ها از خرید و فروش امتیاز، مطابق با دستور العمل ها و نمونه قرارداد های ابلاغی وزارت متبوع انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه گفت: آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب سوداگران را نخورند.

جنتی در پایان تاکید کرد: مشاورین املاک حق خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن را ندارند و این دستور العمل از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به مشاورین املاک ابلاغ شده است شهروندان هم مطلع باشند با فروش امتیاز مسکن ملی، برای همیشه حق استفاده از تسهیلات دولتی در خصوص زمین یا مسکن را از دست خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر 6839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =