کد خبر 6841
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا

تداوم روند افزایشی نرخ ورق گالوانیزه G

تداوم روند افزایشی نرخ ورق گالوانیزه G

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۵۱ هزار و ۸۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل انواع ورق سرد B، گالوانیزه G، قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی در تابلوی معاملات این بازار قرار می‌گیرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۵۱ هزار و ۸۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل انواع ورق سرد B، گالوانیزه G، قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

در عرضه انواع ورق‌ها در بازار بورس کالای امروز ۲ هزار تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۱ هزار و ۳۵۱ تومان توسط شرکت فولاد غرب آسیا به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۳۰ آبان برنامه‌ریزی شده است. نرخ این محصول نسبت به عرضه دیروز تغییری نداشته اما حجم آن نیز ۷۱ درصد کاهش داشته است.

در میان محصولات عرضه شده ۱۹ هزار و ۱۰۰ تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۳۸ هزار و ۴۱۹ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل افزایش حجم ۷ درصدی و نرخ پایه آن نیز ۲.۵ درصد بالاتر رفته است.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی است که توسط مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۳۰۹ تومان تعیین شده که نسبت هفته قبل تغییر حجمی نداشته اما نرخ پایه آن ۱.۱ درصد افزایش یافته اما نسبت به عرضه روز شنبه متغییر قیمتی نداشته است. گفتنی است نوع تسویه این محصول به صورت نقدی تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

تداوم روند افزایشی نرخ ورق گالوانیزه G

انتهای خبر/ف

کد خبر 6841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =