کد خبر 6868
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار دیروز آهن و فولاد با نوسانات قیمتی مختلفی رو به رو بود طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و تیرآهن بدون تغییر اعلام شده اما نرخ مقاطع فولادی تخت با افزایش همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بازار دیروز دلار با نرخ ۴۹ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد، بازار آهن و فولاد نیز با نوسانات قیمتی مختلفی رو به رو بود طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و تیرآهن بدون تغییر اعلام شده اما نرخ مقاطع فولادی تخت با افزایش همراه بود.

در بخش محصولات ذوبی، تیرآهن در کارخانه و انبار با کاهش قیمتی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰تومان کاهش همراه بود و با قیمت‌های بین ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ اعلامی برای میلگرد در برخی کارخانه‌ها نیز با بین ۵۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش داشته و به قیمت‌های ۲۴ هزار و ۸۰۰ تا ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت. اما میلگرد انبار بدون تغییر اعلام شد.

نرخ ورق سیاه افزایش یافت.  نرخ اکثر تولید کنندگان شمش فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) در حدود ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش قیمتی داشته و در نرخ‌های بین ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی، رنگی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیلبا ۲۰۰ تومان افزایش بین قیمت‌های ۳۵ هزار و ۵۰۰ تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش شده اما نرخ پروفیل زد به علت حباب موجود اعلام قیمت نشد.

در بخش مواد اولیه نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی تغییری نداشته و شمش بین ۲۱ هزار و ۶۰۰ تا ۲ هزار ۱۵۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف
 

کد خبر 6868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =