کد خبر 6874
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

اعتراف عجیب نکونام؛ اشتباه کردم به فولاد تعهد داشتم!

اعتراف عجیب نکونام؛ اشتباه کردم به فولاد تعهد داشتم!

دعوا، کشمکش و طعنه‌زنی بین کادرفنی و مدیریتی باشگاه استقلال همچنان با قدرت تمام ادامه دارد.

به گزارش آهن نیوز؛ هفته گذشته علی خطیر در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و مطالبی به زبان آورد که باعث خشم جواد نکونام شد. این هفته هم سرمربی استقلال به‌صورت تلفنی در فوتبال برتر حاضر شد و جواب حرف‌های خطیر را داد.

بگذریم از اینکه حق با کیست و چه‌کسی بیشتر تقصیر دارد. این کلا یک بحث طولانی دیگر است که شاید هر قدر هم به آن بپردازیم، باز به نتیجه روشنی نرسیم. با این حال یک بخش از سخنان اخیر جواد نکونام خیلی جالب بود؛ آنجا که او از پیشنهاد فصل گذشته استقلال حرف زد: «پارسال هم تا پای قرارداد با آجورلو رفتم ولی با تعهدی که به فولاد داشتم و شرایطی که بود ترجیح دادم آنجا بمانم. واقعا اشتباه کردم همکاری با آجورلو را از دست دادم.»

خب طبیعتا با آن همه پولی که سردار خرج کرده بود و امروزی‌ها دارند تاوانش را می‌دهند، از دست رفتن فرصت همکاری با او باید هم حسرت‌برانگیز باشد! با این حال وقتی نکونام از تعهدش به فولاد حرف می‌زند، خیلی‌ها یادشان می‌افتد که او فصل گذشته پیش از بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به دلایل واهی اردوگاه نماینده ایران را ترک کرد و رفت. معنای این، واقعا تعهد است؟

منبع: همشهری

انتهای پیام/

کد خبر 6874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیسه کش بدبختن IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    کثیف تر از نکونام و وقیح تر از او فقط شاه فرهاد میباشد و برادرش دالتون فرزاد وگرنه با افتخار چکش اوله تو دلالی و مافیایی و دروغگویی و کثافت گری کیروشی