کد خبر 6881
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد؛

کنسرسیوم شرکت‌های اماراتی برای ساخت ۴ کارخانه فولاد

کنسرسیوم شرکت‌های اماراتی برای ساخت ۴ کارخانه فولاد

کنسرسیومی از شرکت‌های اماراتی شامل CIM Steel Industry LCC، Rhino Steel، Metal Care Center Factory LCC و Aziz Steel قصد دارند چهار کارخانه فولاد در امارات متحده عربی و در شهر صنعتی ام‌القوین را تاسیس کنند.

 به گزارش خبرنگار آهن نیوز؛ کنسرسیومی از شرکت‌های اماراتی شامل CIM Steel Industry LCC، Rhino Steel، Metal Care Center Factory LCC و Aziz Steel قصد دارند چهار کارخانه فولاد در امارات متحده عربی و در شهر صنعتی ام‌القوین را تاسیس کنند.

براساس داده‌های منتشر شده، ۱۳۰ هزار متر مربع برای ساخت مرکز فولادسازی در ام القوین اختصاص یافته است. این تاسیسات قصد دارند کویل‌های فولادی آلوزینک با کیفیت بالا را با استفاده از فناوری‌های پیشرو بازیافت و برای استفاده مجدد تولید کنند. این مرکز صنعتی دارای شبکه لجستیکی گسترده است که به گسترش حضور محصولات امارات در بازارهای صادراتی کمک می‌کند.

انتظار می‌رود شرکت فولادی CIM تقریباً ۲۵۰ میلیون درهم (۶۸ میلیون دلار) برای ساخت یک کارخانه نورد سرد با ظرفیت 500 هزار تن در سال سرمایه گذاری کند. راینو استیل ۱۱۰ میلیون درهم (۳۰ میلیون دلار) به ساخت اولین خط پوشش تمام اتوماتیک منطقه اختصاص خواهد داد که ظرفیت آن به 250 هزار تن در سال خواهد رسید.

کارخانه Metal Care Center نیز ۸۱ میلیون درهم (۲۲.۱ میلیون دلار) برای ساخت کارخانه ذوب فولاد و کارخانه نورد با ظرفیت 200 هزار تن در سال و همچنین «عزیز استیل» ۶۰ میلیون درهم (۱۶.۳ میلیون دلار) برای راه اندازی خط تشکیل فولاد با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن در سال که محصولات آلومینیومی را تولید می کند، اختصاص دهد.

 لازم به یادآوری است که اخیرا، شرکت معدنی برزیلی Vale و AD Ports Group از امارات یادداشت تفاهمی در مورد توسعه مگاهاب در ابوظبی امضا کردند که محصولات کم کربن را برای صنعت فولاد در راستای تامین بازارهای محلی و جهانی تولید خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 6881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =