کد خبر 6889
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

مصدومیت بدموقع مهاجم گلزن فولاد

مصدومیت بدموقع مهاجم گلزن فولاد

اردو فولادی‌ها در تهران در حالی فردا به پایان خواهد رسید که مهاجم گلزن این تیم در این اردو دچار مصدومیت شد.

به گزارش آهن‌نیوز؛  به دنبال تعطیلی لیگ برتر، فولادی‌ها که تا پایان هفته چهارم در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته بودند با معرفی سرمربی جدید و اسپانیایی خود یعنی خوان ایگناسیو مارتینز فرصت را غنیمت شمرده تا با برگزاری اردویی در تهران خود را آماده رقابت‌های لیگ برتر کنند و سرمربی جدید اسپانیایی با بازیکنان خود بیشتر آشنا شود.

شاگردان مارتینز که تا فردا (دوشنبه) در تهران حضور دارند در دو دیدار تدارکاتی به مصاف گل‌گهر سیرجان و تیم لیگ دویی نیکا پارس چالوس رفتند که حاصل آن یک تساوی برابر حریف لیگ برتری خود و یک برد برابر رقیب چالوسی بود.

اما خبر بد برای خوزستانی‌ها از اردو تهران آنجاست که محمد عباس‌زاده مهاجم با سابقه و گلزن این تیم که تنها گل خوزستانی‌ها در لیگ بیست و سوم را برابر صنعت نفت آبادان به ثمر رسانده است مصدوم شده و وضعیت وی برای حضور این بازیکن در بازگشت فولاد به لیگ برتر در هاله‌ای ابهام قرار گرفته است.

فولاد در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در دربی اهواز در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت و به نظر می‌رسد مارتینز مهاجم گلزن خود را در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 6889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =