کد خبر 6893
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

فولاد و فملی چقدر فروختند؟

 فولاد و فملی چقدر فروختند؟

مقایسه فروش ۸ شرکت فولادی در مرداد ۱۴۰۲ نشان می دهد که فروش فملی نسبت به دوره مشابه قبلی ۱۷۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش آهن‌نیوز؛ مقایسه فروش ۸ شرکت فولادی در مرداد ۱۴۰۲ از رشد جالب توجه فروش شرکت‌های این گروه حکایت دارد.

در این گزارش، فروش ۸ شرکت فولادی در مرداد ۱۴۰۲ با مدت مشابه آن در سال گذشته مقایسه شده است.

مقایسه فروش ۸ شرکت فولادی در مرداد ۱۴۰۲

فولاد (فولاد مبارکه اصفهان):

فولاد مبارکه اصفهان در مردادماه امسال ۱۹ هزار و ۷۹۵ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۹۳ درصدی را تجربه کرده است. فروش فولاد در مرداد ۱۴۰۱، ۱۰ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان بود.

فملی (صنایع ملی مس ایران):

فملی در مرداد ۱۴۰۱ فروش چهار هزار و ۶۶۵ میلیارد تومانی داشت که این مبلغ در مرداد ۱۴۰۲ به ۱۲ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان رسیده است. بر این اساس، صنایع ملی مس در مرداد ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۱۷۱ درصدی در فروش داشته است.

فخوز (فولاد خوزستان):

فخوز در مرداد ۱۴۰۲ نسبت به مرداد ۱۴۰۱ رشد ۲۸ درصدی را به ثبت رسانده. فروش این شرکت از دو هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان در مرداد ۱۴۰۱ به سه هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

ذوب (ذوب آهن اصفهان):

شرکت ذوب آهن اصفهان در یک قدمی فروش ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی در مردادماه قرار گرفت. این شرکت در مرداد ۱۴۰۱ سه هزار و ۳۰۶ میلیارد تومان فروش داشت.

فباهنر (مس شهید باهنر):

در بین شرکت‌های فولاد، فباهنر یک رکورد عجیب را در مردادماه به ثبت رسانده است. فروش شرکت مس شهید باهنر از ۴۹۴ میلیارد تومان در مرداد ۱۴۰۱ به ۹ هزار و ۶۴۱ میلیارد تومان در مرداد ۱۴۰۲ رسیده؛ یعنی رشد ۱۸۵۱ درصدی!

فسرب (ملی سرب و روی ایران):

در این فهرست، فسرب تنها شرکتی است که در مرداد ۱۴۰۲ نسبت به مرداد ۱۴۰۱ با کاهش فروش مواجه شده است. شرکت ملی سرب و روی در مرداد ۱۴۰۱، ۲۸۰ میلیارد تومان بود که این مبلغ در مرداد ۱۴۰۲ به ۱۰۲ میلیارد تومان تنزل یافت.

زنگان (صنعت روی زنگان):

شرکت صنعت روی زنگان در مرداد ۱۴۰۲ رشد فروش ۳۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه قبل داشته است. زنگان در مرداد ۱۴۰۱، ۷۷ میلیارد تومان فروش داشته این مقدار در مرداد ۱۴۰۲ به ۱۰۴ میلیارد تومان رسیده است.

فگستر (گسترش صنایع روی ایرانیان):

فگستر در مرداد امسال رشد قابل قبولی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در مرداد ۱۴۰۲ به ۶۶۳ میلیارد تومان رسیده که حکایت از رشد ۴۹ درصدی دارد. فروش فگستر در مرداد ۱۴۰۱، ۴۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 6893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =