کد خبر 6913
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

موثقی نیا: پیگیر رفع چالش های فولادسازان در دولت هستیم

موثقی نیا: پیگیر رفع چالش های فولادسازان در دولت هستیم

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: یکی از راهبردهای وزارت صمت و ایمیدرو؛ حمایت از "تولید صادرات محور" و همچنین "صنعت فولاد" است؛ در این راستا خود را مکلف می دانیم رفع چالش های فولادسازان از طریق سطوح بالای دولت را پیگیری کنیم.

به گزارش آهن نیوز؛ محمدرضا موثقی نیا که در نشست هم اندیشی با اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران سخن می گفت؛ افزود: ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد در جهت توسعه صنعت فولاد کشور همکاری در حوزه های مختلف را دنبال می کنند.

وی ضمن قدردانی از خدمات انجمن فولاد؛ گفت: با توجه به اینکه تصمیم گیری و تصمیم سازی در صنعت فولاد طی یک فرآیند دنبال می شود و همچنین شرایط بین المللی در آن تاثیرگذار است؛ رسیدن به نتیجه زمانبر و حتی باعث از دست رفتن برخی فرصت ها شده است.

وی با بیان اینکه ایمیدرو و وزارت صمت با توجه این شرایط آمادگی دارند تا چالش های این صنعت را برطرف کنند، اعلام کرد: راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت تولید صادرات محور است که پایبند به آن هستیم و در جهت تحقق این مهم؛ به عنوان یک سازمان توسعه ای حمایت های لازم را از این بخش خواهیم داشت.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو به منظور رفع این چالش ها؛ آمادگی دارد تا مسائل را در سطوح بالای دولت سیزدهم دنبال کند و به زودی این جلسات تشکیل خواهد شد.

ارایه چالش ها توسط فولادی ها

در این نشست بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، محمد آقاجانلو مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و اعضای هیات مدیره انجمن فولاد حضور داشتند و به بیان مشکلات این صنعت پرداختند. مسائل ارزی، تنظیم بازار، تامین انرژی، قطعی برق و عوارض صادراتی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و به مورد بحث گذاشته شد.

کد خبر 6913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =