کد خبر 6928
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار دیروز نرخ دلار با قیمت حدود ۴۹ هزار و ۴۸۰ تومان معامله شد. در بازار آهن نیز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بازار دیروز نرخ دلار با تداوم ثبات نسبی خود در کانال ۴۹ هزار تومان در نهایت با قیمت حدود ۴۹ هزار و ۴۸۰ تومان معامله شد. در بازار آهن نیز همچنان شاهد ثبات قیمت محصولات فولادی در اکثر مبادی فروش بودیم طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش داشته و بین ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و تومان به فروش رفت اما نرخ میلگرد انبار بدون تغییر اعلام شد.

نرخ تیرآهن در اکثر مبادی فروش تغییر قیمتی نداشت و بین ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) نسبت به نرخ اعلامی با ۳۰۰ تومان کاهش همراه بود و بین ۳۲ هزار و ۹۰۰ تا ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت. اما انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

در این میان نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به آخرین نرخ اعلامی ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش یافت و در قیمت‌های بین ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت، نرخ پروفیل زد نیز بدون تغییر اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت بین ۵۰ الی ۱۰۰ تومان و شمش فولادی نیز ۵۰ تومان کاهش داشته و به قیمت‌های ۲۱ هزار و ۵۵۰ تومان تا ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 6928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =