کد خبر 6935
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

معامله آهن اسفنجی ۹۰۰ تومان بالاتر از نرخ پایه عرضه قبلی

معامله آهن اسفنجی ۹۰۰ تومان بالاتر از نرخ پایه عرضه قبلی

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی با ریزش بخش زیادی از ورق گالوانیزه G، در مجموع بیش از ۵۵/۸ درصد محصولات عرضه شده حذف شد و حجمی به مقدار ۷ هزار و ۸۵۰ تن با میزان تقاضاینه چندان بالا به مقدار ۳ هزار و ۱۰۰ تن معامله شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ قرار بود ۱۷ هزار و ۸۰۰ تن از دو نوع ورق گالوانیزه G و ورق قلع اندود عرضه شود  اما در انتهای معاملات با ریزش بخش زیادی از ورق گالوانیزه G، در مجموع بیش از ۵۵/۸ درصد محصولات عرضه شده حذف شد و حجمی به مقدار ۷ هزار و ۸۵۰ تن با میزان تقاضاینه چندان بالا به مقدار ۳ هزار و ۱۰۰ تن معامله شد. 

از مجموع ورق گالوانیزه G عرضه شده با ریزش بیش از ۶۲ درصد، حجمی به مقدار ۷ هزار و ۸۵۰ تن و افت ۳ درصدی قیمت نسبت به نرخ پایه با نقیمت ۳۸ هزار و ۹۴۵ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز به فروش رفت که تقاضای ۲ هزار و ۷۵۰ تنی برای آن ثبت شد.

در پایان معاملات همچنین هزار و ۷۰۰ تن ورق قلع اندود با نرخ پایه ۵۱۰ هزار تومانی با میزان تقاضای پایین ۳۵۰ تنی به طور کامل فروش رفت. 

اما در تالار صنعتی بورس کالا امروز ۱۴۰ هزار تن آهن اسفنجی که توسط توسعه آهن و فولاد ارفع با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۹۵۸ تومان با میزان تقاضای ۱۴۰ هزار تنی به طور کامل فروش رفت. نرخ پایه این محصول نسبت به عرضه روز یکشنبه افزایش ۷/۶ درصدی معادل ۹۱۸ اومان به ازای هر کیلو را دارد.

همچنین در تالار صادراتی امروز، ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن با نرخ پایه ۴ هزار و ۶۸۳ تومان معامله شد که تقاضای چندانی نیز برای آن وجود نداشت و فقط با ۲ هزار تن ثبت سفارش به فروش رفت. این محصول توسط سنگ آهن مرکزی برای تاریخ تحویل ۵ مهر به صورت تسویه نقدی (صادراتی - ریالی) انجام شد.

جدول زیر جزئیات معامله این محصولات را نشان می‌دهد:

معامله آهن اسفنجی ۹۰۰ تومان بالاتر از نرخ پایه عرضه قبلی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =