کد خبر 6964
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

بازیکن جوان گل‌گهر راهی چین می‌شود

بازیکن جوان گل‌گهر راهی چین می‌شود

مهاجم ۲۰ ساله گل‌گهر تیم امید را در مسابقات آسیایی هانگژو همراهی خواهد کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ فهرست ۲۲ نفره تیم فوتبال امید ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی هانگژو در حالی اعلام شد که نام علیرضا کوشکی، وینگر گل‌گهر سیرجان نیز در این جمع به چشم می‌خورد، اما آسیب دیدگی شدید این بازیکن کاری کرد تا رضا عنایتی مجبور شود یک بازیکن دیگر از گل‌گهر را جایگزین او کند.

کوشکی که گفته می‌شود حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود، با تصمیم کادر تیم فوتبال امید ایران به تهران برمی‌گردد تا زیر نظر پزشکان مورد مداوا قرار بگیرد، اما عنایتی جایگزین او را هم از گل‌گهر سیرجان دعوت کرده تا به چین برود.

سعید سحرخیزان که سال گذشته در هوادار تهران درخشید و در نقل و انتقالات تابستانی راهی گل‌گهر سیرجان شد، با تصمیم عنایتی جایگزین علیرضا کوشکی شده و قرار است به چین برود تا تیم امید ایران را در مسابقات آسیایی هانگژو همراهی کند.

سحرخیزان که در آخرین مسابقه گل‌گهر قبل از فیفا دی مقابل ملوان انزلی گلزنی کرد و پس از آن اخراج شد، در نخستین بازی تیم فوتبال امید ایران در رقابت‌های قهرمانی هانگژو که از ساعت ۱۵ امروز مقابل عربستان آغاز شده، حضور ندارد ولی از دومین بازی احتمالا در دسترس عنایتی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 6964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =