کد خبر 6987
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

فولاد صدر نشین فروش هفتگی بورس کالا

فولاد صدر نشین فروش هفتگی بورس کالا

در هفته‌ای که گذشت ۳۹۲ شرکت در تالارهای مختلف و بازار فرعی بورس کالا، ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تن محصول به ارزش ۳۶ هزار و ۶۷ میلیارد تومان عرضه کردند. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۲۱ هزار و ۴۱۹ میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش آهن نیوز؛ بورس کالای ایران برترین شرکت‌ها براساس ارزش فروش بازار فیزیکی در هفته منتهی به ۳۱ شهریور را اعلام کرد.

فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ثبت معامله ۳۶۴ هزار و ۳۳۰ تن ورق گرم، ورق سرد خودرو و لوازم خانگی، تختال و ورق گالوانیزه به ارزش ۱۰ هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش ۱۵۰ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و ۹۴۱ میلیارد تومان، دوم شد.

ملی صنایع مس ایران (فملی) با فروش ۶ هزار و ۱۴۵ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، سوم شد.

پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ثبت معامله ۱۰۹ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک، گوگرد گرانوله و گوگرد کلوخه به ارزش یک هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ثبت معامله ۷۹ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین، گوگرد گرانوله و سلاپس واکس به ارزش یک هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان پنجم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) ۱۵۰ هزار و ۱۴۰ تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم، آهن اسفنجی و آرگون را به ارزش یک هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با فروش ۲۱۷ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و ۱۶ میلیارد تومان هفتم شد.

فولاد خوزستان (فخوز) با ثبت معامله ۵۱ هزار و ۸۰۰ تن تختال، آهن اسفنجی و شمش بلوم به ارزش ۹۴۶ میلیارد تومان، هشتم شد.

فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با فروش ۴۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش ۷۹۶ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

پارس بهین پالایش نفت قشم نیز با ثبت معامله ۴۵ هزار تن قیر به ارزش بیش از ۷۱۱ میلیارد تومان دهم شد.

انتهای پیام/

کد خبر 6987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =