کد خبر 7002
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

عمده تخلفات حوزه معادن مربوط به برداشت‌های غیرمجاز است

عمده تخلفات حوزه معادن مربوط به برداشت‌های غیرمجاز است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: عمده تخلفات حوزه معادن مربوط به برداشت‌های غیرمجاز است که پس از بررسی این تخلفات به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

به گزارش آهن نیوز؛ محسن دارابی در خصوص نظارت بر فعالیت معادن و بازرسی از آن‌ها اظهار کرد: در معادن استان کرمانشاه یک مسئول فنی به منظور نظارت بر فعالیت معادن از طرف نظام مهندسی معدن که دارای شاخص‌های لازم است، حضور دارد.

وی افزود: این مسئولین موظف هستند گزارشات خود را به صورت ماهانه به صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ارائه کنند تا در صورت لزوم به تخلفات رسیدگی شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، تصریح کرد: همکاران سازمان صمت هم به صورت دوره‌ای و ٢ الی سه ماه یکبار در معادن حضور یافته و بر فعالیت آن‌ها نظارت می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه برای تخلفات این حوزه جرائم ویژه‌ای در نظر گرفته شده شاهد تخلفات محدودی هستیم اما بخشی از آن‌ها به مسائل ایمنی و رعایت این نکات مربوط می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: در مجموع عمده تخلفات حوزه معادن شامل برداشت‌های غیرمجاز است که گزارشات آن را دریافت و پس از بررسی به مراجع قضائی ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 7002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =