کد خبر 7028
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افت نرخ پایه شمش فولادی به کانال ۱۹ هزار تومان

افت نرخ پایه شمش فولادی به کانال ۱۹ هزار تومان

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم مهر ۱۴۰۲ قرار است ۱۹۵ هزار و ۲۱۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و ورق گالوانیزه G در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم مهر ۱۴۰۲ قرار است ۱۹۵ هزار و ۲۱۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و ورق گالوانیزه G در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۳۱/۳ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۱۶۵ هزار و ۲۱۰ تن و قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۳۶۹ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که افت قیمت ۳/۴ درصدی نیز نسبت به هفته قبل ندارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۰ هزار و ۲۴۰ تومان است. 

امروز همچنین از میان انواع ورق‌ها فقط عرضه ورق گالوانیز G با ۵ هزار تن حجم و ۴۰ هزار و ۵۱۹ تومان نرخ پایه بر روی تابلوی معاملات خواهد بود. این محصول توسط فولاد مبارکه عرضه شده که نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

همچنین عرضه ۲۵ هزار تن تختال C با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۱۰ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل افت حجم ۷۲/۵ درصدی داشته اما قیمت فعلا ثابت است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

افت نرخ پایه شمش فولادی به کانال ۱۹ هزار تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =