کد خبر 7031
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

امضای تفاهم‌نامه شرکت نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

امضای تفاهم‌نامه شرکت نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

سومین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» با حضور جمعی از مدیران گروه فولاد مبارکه و شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری تهران برگزار شد و در جریان این همایش، تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه MSTID)) و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جهت گسترش همکاری‌ها به امضا رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ در این همایش که روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ در دانشگاه تهران برگزار شد، ایرج الله‌دادی، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری تهران، با اشاره به اینکه همکاری‌های متنوعی میان گروه فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حال انجام است، گفت: گروه فولاد مبارکه با برگزاری همایش فولادی‌شو در دانشگاه تهران، تمام‌قد پای کار ایستاده است.

گروه فولاد مبارکه شعار ارتباط دانشگاه با صنعت را به منصه ظهور رسانده است

علی اسدی، مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز خاطرنشان کرد: گروه فولاد مبارکه با محوریت MSTID، شعار ارتباط دانشگاه با صنعت را به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به دنبال اتصال خیل عظیم شرکت‌های فناور به سرمایه‌گذاران است. رویداد فولادی‌شو نیز در راستای همین سیاست برگزار شده و می‌تواند کلان‌روندهای صنعت فولاد را به‌خوبی پوشش دهد.

فولاد مبارکه به دنبال توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است

یحیی پالیزدار، مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (MSTID) در سومین همایش سرمایه‌گذاری فولادی‌شو خاطرنشان کرد: گروه فولاد مبارکه به‌طور جدی به دنبال توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد قطعات، تجهیزات و مواد اولیه در فولاد مبارکه بومی‌سازی شده و این شرکت امروز در حال پیگیری کلان‌روندهای صنعت فولاد و سرمایه‌گذاری در آن است.

پالیزدار بیان کرد: فولاد مبارکه با اعتماد به توان جوانان ایرانی، چیزی حدود ۵ هزار میلیارد تومان در سال گذشته از شرکت‌های دانش‌بنیان قطعات، تجهیزات و مواد اولیه خریداری کرده و به دنبال توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است.

 همچنین در حاشیه برگزاری این همایش پنل تخصصی ارائه مدیران MSTID با موضوع بررسی آخرین کلان‌روندهای صنعت فولاد در دنیا و نحوه سرمایه‌گذاری این شرکت در طرح‌های این حوزه نیز اجرا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 7031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =