کد خبر 7036
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

سارقان میلگرد و آهن آلات در شاهین شهر به دام افتادند

سارقان میلگرد و آهن آلات در شاهین شهر به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری ۲سارق که اقدام به سرقت میلگرد و آهن آلات از ساختمان های در حال ساخت در بخش میمه این شهرستان می کردند خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت میلگرد و درب و پنجره از داخل ساختمان های در حال ساخت در بخش میمه شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این بخش قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در برسی تخصصی مأموران و طی جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه های سرقت عاملان این سرقت ها که ۲ نفر از افراد سابقه دار شهرستان بودند شناسایی و هر ۲ متهم پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده به ۵ فقره سرقت میلگرد و آهن آلات از ساختمان های در حال ساخت در بخش میمه شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، به مالکان ساختمان های نیمه ساز توصیه کرد: علاوه بر بکارگیری نگهبانان مورد اعتماد و مطمئن در ساختمان خود از رها کردن میلگرد و سایر اموال با ارزش در محل خوددادری کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک اطراف ساختمان های در حال ساخت سریعاً از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 7036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =