کد خبر 7038
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

فلزات صنعتی ارزان شدند

فلزات صنعتی ارزان شدند

فلزات صنعتی با واهمه از رشد نرخ بهره از سوی فدرال رزرو تا پایان سال، ارزان شدند؛ در این شرایط بانک مرکزی انگلیس در تصمیمی غیرمنتظر نرخ بهره در این کشور را کاهش داد و این موضوع باعث شد تا فلزات بخشی از عقب‌نشینی قیمتی خود را در روز پایانی هفته جبران کنند.

به گزارش آهن نیوز؛ فلزات صنعتی با واهمه از رشد نرخ بهره از سوی فدرال رزرو تا پایان سال، ارزان شدند؛ در این شرایط بانک مرکزی انگلیس در تصمیمی غیرمنتظره نرخ بهره در این کشور را کاهش داد و این موضوع باعث شد تا فلزات بخشی از عقب‌نشینی قیمتی خود را در روز پایانی هفته جبران کنند.

سومین هفته از ماه سپتامبر در حالی به پایان رسید که کامودیتی‌ها در تقابل سیگنال‌های مثبت و منفی نوسان نرخ قابل ملاحظه‌ای را به ثبت رساندند؛ اما در نهایت اغلب فلزات بخشی از رشد نرخ خود در نیمه ابتدایی ماه سپتامبر را از دست دادند. در هفته منتهی به روز جمعه ۲۲ سپتامبر در معاملات آتی کامکس امریکا مس ۲.۴۶ درصد ارازن شد، سرب با کاهش ۳.۹ درصدی مواجه شد، از نرخ نیکل به میزان ۶.۱ درصد کاسته شد و قلع افتی نرخی یک درصدی را به ثبت رساند. این در حالی بود که در این بازه زمانی سنگ‌آهن وارداتی به چین ۱.۲ درصد افت نرخ داشت و میلگرد در بازار داخلی چین کاهشی ۰.۴۵ درصدی را به ثبت رساند. این در حالی بود که برخی فلزات در رو جمعه ۲۲ سپتامبر مجدد افزایشی شدند.

منبع: اکو ایران

انتهای پیام/

کد خبر 7038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =