کد خبر 7069
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

ورق‌ها همچنان در انتظار استقبال/ ثبت تقاضای ۵ درصدی برای ورق قلع اندود

ورق‌ها همچنان در انتظار استقبال/ ثبت تقاضای ۵ درصدی برای ورق قلع اندود

در انتهای معاملات امروز ورق‌های فولادی در بورس کالا با ریزش ۳۱.۱ درصد محصولات، حجمی به مقدار ۱۴ هزار و ۳۵۰ تن با میزان تقاضای ضعیف ۸ هزار و ۶۵۰ تنی به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز چهارم مهر ۱۴۰۲ قرار بود ۲۰ هزار و ۸۵۰ تن از انواع ورق‌ها شامل ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق قلع اندود عرضه شود اما در انتهای معاملات با ریزش ۳۱.۱ درصد محصولات، حجمی به مقدار ۱۴ هزار و ۳۵۰ تن با میزان تقاضای ضعیف ۸ هزار و ۶۵۰ تنی به فروش رفت.

در عرضه انواع ورق‌ها در بازار بورس کالای امروز ۴ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۹۳۹ تومان با استقبال به مقدار ۳ هزار و ۷۵۰ تن به فروش کامل رفت. این محصول توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل چهارم دی تعیین شده که نوع تسویه آن هم نقدی است.

همچنین در معاملات ورق گالوانیزه G با ریزش ۴۱/۹ درصد محصولات حجمی به مقدار ۹ هزار تن با میزان تقاضای ۴ هزار و ۸۵۰ تنی و نرخ پایه ۳۸ هزار و ۸۵۸ تومان به فروش رفت. نرخ این محصول نسبت به عرضه دیروز کاهش حدود هزار و ۶۰۰ تومانی داشت اما نسبت به هفته قبل فقط ۳/۳ درصد کاهش نرخ داشته است.

در میان محصولات معامله شده ۸۵۰ تن نیز ورق قلع اندود با نرخ پایه ۵۱۰ هزار تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز به فروش رفت که فقط ۵۰ تن تقاضا برای آن موجود بود. صنایع فولاد توان آور آسیا این محصول را با نوع تسویه نقدی برای تاریخ چهارم دی عرضه کرد.

جدول زیر جزئیات معاملات این محصولات را نشان می‌دهد:

ورق‌ها همچنان در انتظار استقبال/ ثبت تقاضای ۵ درصدی برای ورق قلع اندود

کد خبر 7069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =