کد خبر 7120
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

بذرپاش: اختلافی با وزیر اقتصاد ندارم

بذرپاش: اختلافی با وزیر اقتصاد ندارم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اختلافی با وزیر اقتصاد در ارتباط با سیمان و فولاد ندارم، گفت: اگر وزیر اقتصاد با خروج عرصه فولاد و سیمان از بورس مخالفت می کرد، تعجب می کردم.

به گزارش آهن‌نیوز؛ به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش درباره اظهارات اخیر خاندوزی وزیر اقتصاد درباره ادامه عرضه سیمان و فولاد در بورس کالا اظهار کرد: بر اساس کار کارشناسی انجام شده قیمت سیمان و فولاد در بورس کالا افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه درباره اینکه چه کسانی سهامدار بورس هستند و بورس کالا چگونه تشکیل شده بعدا صحبت می کنیم، افزود: این افراد تمایلی به کاهش قیمت سیمان و فولاد در بورس ندارند، اما ما نمی توانیم سرنوشت مردم را به این افراد گره بزنیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: قیمت پایه در بورس کالا باید مدیریت شود، ضمن اینکه باید قیمت پایه از الگوی مناسب تبعیت کند و طبق  گفته بورسی ها  در برخی از مقاطع قیمت فولاد تا ۴ درصد افزایش پیدا کرد و گران‌تر عرضه شد. 

بذرپاش با بیان اینکه برخی از نقدهایی که به حرفهایم در این باره می‌شود موضوعیت ندارد و ما به دنبال کاهش قیمت تمام شده مسکن و افزایش تولید هستیم درباره اظهارات وزیر اقتصاد اظهار کرد: در رابطه با سیمان و فولاد اختلافی با وزیر اقتصاد ندارم، به طور طبیعی وزارت اقتصاد نباید مخالف بورس کالا باشد و اگر خاندوزی با عرضه سیمان و فولاد در بورس مخالفت می‌کرد، تعجب می‌کردم.

وی گفت: در هر صورت از وزارت اقتصاد انتظار کمک در حوزه مسکن را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 7120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =