کد خبر 7213
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

مجوز معدن شن و ماسه مهریز یزد باطل شد

مجوز معدن شن و ماسه مهریز یزد باطل شد

استاندار یزد از ابطال مجوز معدن شن و ماسه در مهریز خبر داد و گفت: این معدن تاکنون اقدام و فعالیتی نداشته و شروع به فعالیت آن ممکن است مسائل و تبعاتی ایجاد کند که دستور انتزاع صادر و مجوز آن باطل می‌شود.

به گزارش آهن نیوز؛ " مهران فاطمی " روز دوشنبه در جریان بررسی سیل‌بندها و بندهای خاکی مهریز گفت: به همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی استان و ستاد بحران اقدامات خوبی در زمینه مقابله با سیلاب احتمالی صورت گرفته است و از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف پیشگیری و مقابله با سیلاب هزینه شده است و در این زمینه تعدادی از بندهای خاکی اصلاح و یا احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی مداخلات و تعرض‌ها و تصرفات حریم رودخانه در سالیان متوالی صورت گرفته و در زمان بارندگی حادثه ساز می‌شود ادامه داد: یکی از این مداخلات در حوزه و حریم رودخانه‌ها، معادن شن و ماسه هستند و همچنین برداشت غیرمجاز از آنها که مقرر شد در نشست شورای معادن استان نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

این مسئول گفت: حداکثر اقدامات در مقابله با سیلاب با اعتبارات و تجهیز و پای کار آمدن بخش خصوصی انجام گرفته و هنوز هم کارهایی مانده که باید پیگیری و انجام شود.

فاطمی تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که حداکثر مداخلات انجام می‌شود و به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود تا شاهد کمترین خسارت در زمان بارندگی در استان باشیم.

در این بازدید که جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز گزارشی از وضعیت بندهای خاکی و سیل بندها در منطقه ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =