کد خبر 723
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

جاده‌های کرمان تحمل حجم بالای تولیدات فولادی را ندارند

جاده‌های کرمان تحمل حجم بالای تولیدات فولادی را ندارند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های کرمان نمی‌توانند حجم بالای تولیدات فولادی استان را تحمل کنند و قطعاً در چنین شرایطی نمی‌توانیم کامیون‌های پرشماری را روانه جاده‌ها کنیم.

به گزارش آهن‌نیوز، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه جاده‌های کرمان نمی‌توانند حجم بالای تولیدات فولادی استان را تحمل کنند، خاطرنشان کرد: ۵ سال آینده کرمان بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد کشور خواهد شد و تولیدات آن به مرز ۲۰ میلیون تن خواهد رسید و قطعاً در چنین شرایطی نمی‌توانیم برای حمل آن‌ها کامیون‌های پرشماری را روانه جاده‌ها کنیم.

وی اضافه کرد: باید در راستای حل این مشکل جلسه‌ای با حضور استاندار کرمان و تمامی مدیران صنایع در کرمان گذاشته و با مشارکت وزارت راه، خط دوم را برای استان راه‌اندازی کرد تا پاسخگوی نیاز کرمان باشد.

زاهدی تعیین تکلیف جاده‌های «کرمان – راور – دیهوک» و «کرمان - کوهپایه» را لازم برشمرد و ابراز کرد: عملیات دو بانده شدن جاده پرخطر «کرمان – راور – دیهوک» از سال ۸۶ آغاز شده اما بعد از ۱۵ سال هنوز روی زمین مانده است.

وی ادامه داد: مسیر «کرمان – کوهپایه» نیز ۱۰ سال است که برای دو بانده شدن اقدام کرده اما هنوز ۶ کیلومتر از مسیر ۲۲ کیلومتری آن باقی مانده است.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: شما نباید پاسخگوی غفلت ۱۵ ساله و ۱۰ ساله مدیران اجرایی کشور باشید، اما با توجه به مخاطرات این جاده‌ها کمک کنید تا هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، بدانید هفته‌ای نیست که ما شاهد تصادف و کشته شدن هم استانی‌هایمان در این جاده‌ها نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =