کد خبر 7276
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز نرخ دلار با عبور از کانال ۴۹ هزار تومان، به ۵۰ هزار تومان رسید. موج این افزایش نرخ دلار به بازار آهن و فولاد نیز رسید طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی در ابتدای روز بدون تغییر بوده اما همراه با نرخ دلار این بازار نیز افزایشی شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز ۱۵ مهر ۱۴۰۲ پس از مدت‌ها ثبات نرخ دلار در کانال ۴۹ هزار تومان، بالاخره مقاومت دلار شکسته شد و با عبور از کانال ۴۹ هزار تومان، قیمت آن به ۵۰ هزار تومان رسید. موج این افزایش نرخ دلار به زودی تا نیمه های ظهر دیروز به بازار آهن و فولاد نیز رسید طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی در ابتدای روز بدون تغییر اعلام شد اما با افزایش نرخ دلار این بازار نیز افزایشی شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه و انبار با ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان افزایش همراه بود و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۶۰۰ تا ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ اعلامی رای تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه نیز بین ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش داشته و با نرخ‌های بین ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

در بین محصولات تخت فولادی نیز روند افزایشی حاکم بوده و نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به آخرین نرخ اعلامی با ۲۰۰ الی ۱۸۰۰ تومان افزایش همراه بوده و بین قیمت‌های ۳۳ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه و رنگی) و ورق سیاه اکسین هم ۱۰۰ الی ۱۶۰۰ تومان کاهش یافته و نرخ ورق روغنی و ورق سیاه کاویان نیز بدون تغییر اعلام شد.

در این میان نرخ انواع قوطی پروفیل تغییر قیمتی نداشت و با همان نرخ‌های ۳۳ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۳۷ هزار ۳۰۰ تومان معامله شد اما نرخ پروفیل زد ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ۳۵۰ تومان و شمش فولادی هم ۲۵۰ تومان افزایش یافته و با قیمت‌های ۲۰ هزار و ۶۵۰ تومان تا ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =