کد خبر 7285
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

تمدید رویداد جذب ایده‌های نوآورانه چادرملو (نوچاد)

تمدید رویداد جذب ایده‌های نوآورانه چادرملو (نوچاد)

فراخوان رویداد جذب ایده‌ها و طرح‌های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ ملکیان، مشاور نوآوری مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد)، درباره فراخوان رویداد جذب ایده‌ها و طرح‌های فناورانه و نوآورانه به خبرنگار آهن نیوز گفت: در حال حاضر فراخوان رویداد جذب ایده‌ها و طرح‌های فناورانه اولین فراخوان خود را در راستای جذب ایده از شرکت های دانش بنیان و برای راه اندازی یک کسب و کار موفق در حوزه معدن و صنایع معدنی، زنجیره ارزش فولاد (اکتشافات تا محصول نهایی)، انرِژی، آب، محیط زیست و هوشمند سازی و تحول دیجیتال آغاز کرده است. در حال حاضر این فراخوان تا پایان مهرماه تمدید شده است.

وی هدف از جذب ایده های فناورانه و نوآورانه را حمایت از مجموعه های استارتاپی دانست و افزود: ۳۲ شرکت دانش بنیان از ۱۵ مهر تا کنون ایده ها و طرح های خود را به دبیرخانه فراخوان رویداد جذب ایده‌ها و طرح‌های فناورانه و نوآورانه ارسال کرده اند، همچنین پیش‌بینی می‌شود دوره های توانمندسازی و ارزیابی طرح کسب و کارکه برای شرکت های دانش بنیان از سوی مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در نظر گرفته شده است در نیمه دوم آبان ماه برگزار می شود.

تمدید رویداد جذب ایده‌های نوآورانه چادرملو (نوچاد)

ملکیان بیان داشت: علاقه‌مندان می توانند ایده‌ها و طرح‌های فناورانه و نوآورانه خود را به دبیرخانه جذب ایده نوچاد به آدرس https://nowchad.com/Event ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 7285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =