کد خبر 7290
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

اعلام نظر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی الاتحاد و سپاهان

اعلام نظر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی الاتحاد و سپاهان

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از توافقاتی که برخی از مسئولان در روزهای گذشته درباره آن صحبت کرده‌اند چیزی نمی‌دانیم و به آن کاری نداریم. کمیته انضباطی به زودی مشکل مسابقه الاتحاد و سپاهان را حل خواهد کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ در روزهای گذشته رسانه‌های ایرانی و عربستانی از توافق دو کشور برای برگزاری مجدد این بازی خبر دادند؛ موضوعی که واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دنبال داشت.

ویندسورن جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با روزنامه الریاضیه عربستان در این باره اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ تصمیمی درباره توافق دو باشگاه برای تکرار بازی ندارد و ما در این زمینه هیچ دخالتی نداشته‌ایم. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌زودی رأی خود را خواهد داد و تکلیف این بازی را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی گام به گام پیش می‌رود و در حال بررسی همه جوانب است. عجله‌ای برای اعلام حکم نهایی درباره این بازی نداریم. در روزهای پیش رو گام‌های جدید برخواهیم داشت.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این سوال که رأی نهایی چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: امیدواریم که تا قبل از برگزاری هفته سوم مسابقات، رأی نهایی درباره این بازی اعلام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 7290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =