کد خبر 7297
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

اختصاصی آهن‌نیوز؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز بازار آهن فولاد تحت تاثیر افزایش روانی نرخ دلار به واسطه اخبار سیاسی و جنگ خاورمیانه روند افزایشی را داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز از مرز ۵۱ هزار تومان عبور کرد و با قیمت ۵۱ هزار و ۸۵۰ تومان در بازار معامله شد. بازار آهن فولاد نیز تحت تاثیر افزایش روانی نرخ دلار به واسطه اخبار سیاسی و جنگ خاورمیانه روند افزایشی را داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز قبل از آن ۱۰۰ الی ۷۰۰ تومان افزایش یافته و با نرخ‌های بین ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۲۰۰ الی ۶۰۰ تومان افزایش همراه بوده و بین قیمت‌های ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

در بین محصولات تخت فولادی نیز همراه با موج افزایشی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن ۲۰۰ الی ۶۰۰ تومان افزایش داشت و با نرخ‌های بین ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رفت. همچنین نرخ انواع ورق (گالوانیزه  روغنی و رنگی) ۲۰۰ الی ۱۱۰۰ تومان افرایش همراه بوده اما نرخ ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین موج افزایش قیمت به انواع پروفیل نیز رسید و نرخ انواع قوطی پروفیل بین ۱۰۰۰ الی ۱۶۰۰ تومان افزایش یافته و به قیمت‌های ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت. در این میان نرخ پروفیل زد نیز به دلیل نوسانات بازار اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با ۵۰ الی ۴۵۰ تومان و شمش فولادی هم ۴۰۰ تومان افزایش داشته و برای شمش بین قیمت‌های ۲۱ هزار و ۵۰ تومان تا ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =