کد خبر 7303
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۵ هزار تومانی نرخ ورق رنگی

افزایش ۵ هزار تومانی نرخ ورق رنگی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲ قرار است ۳۴۸ هزار و ۵۸۵ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G، ورق رنگی، قلع اندود و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲ قرار است ۳۴۸ هزار و ۵۸۵ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G، ورق رنگی، قلع اندود و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. این مقدار عرضه شده نسبت به هفته قبل ۱۱ درصد افزایش قیمت دارد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۸/۴ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۲۴۰ هزار و ۸۵ تن و قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۱۳۶ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که افت قیمت جزئی نیز در حد ۰/۴ درصدی نسبت به هفته قبل دارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۶۲۴ تومان است. 

امروز همچنین از میان انواع ورق‌ها عرضه ورق گالوانیز G با ۵ هزار تن حجم و ۴۰ هزار و ۸۹۲ تومان نرخ پایه بر روی تابلوی معاملات خواهد بود. این محصول توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۳۰ آذرماه عرضه شده که نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

از عرضه انواع دیگر ورق‌های فولادی، ۸ هزار تن ورق رنگی، ۷ هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود و۷ هزار تن ورق سرد B نیز به ترتیب با نرخ پایه ۴۷ هزار تومان، ۴۴ هزار تومان و ۳۰ هزار و ۷۰ تومان در تالار صنعتی امروز موجود است.

همچنین عرضه ۸۱ هزار تن تختال C با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۱۰ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل اتغییر حجم و قیمت پایه نداشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

افزایش ۵ هزار تومانی نرخ ورق رنگی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =