کد خبر 7313
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

در جلسه هیئت مدیره انجمن فولاد بررسی شد:

آسیب محدودیت‌های برقی به تولید و صادرات فولاد

آسیب محدودیت‌های برقی به تولید و صادرات فولاد

در جلسه اخیر هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تنویر اذهان عمومی و اقناع مسئولین و تصمیم گیران کشور در خصوص وضعیت هشدارآمیز تاب آوری صنعت فولاد با مشارکت شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، در جلسه اخیر هیئت مدیره این انجمن، علاوه بر تبادل نظر و تصمیم‌گیری در خصوص مواضع انجمن نسبت به حاشیه‌های اخیر پیرامون عرضه فولاد در بورس کالا، مسائلی از جمله آسیب‌های وارده به کارخانجات فولادی در اثر محدودیت‌های برقی و دلایل کاهش صادرات فولاد طی ماه‌های اخیر مورد همفکری و تبادل نظر قرار گرفت.
بررسی مکاتبات و درخواست‌های شرکت‌های عضو در حوزه‌های مختلف از جمله جرائم دیرکرد پرداخت صورتحساب‌های برق، مسائل مربوط به رفع تعهدات ارزی، مشکلات اعضاء پیرامون عرضه، فروش و تامین مواد اولیه در بورس کالا نیز از دیگر موارد دستور جلسه اخیر هیئت مدیره انجمن فولاد بود.
اعضای هیئت مدیره انجمن فولاد همچنین ضمن تشکر از دست اندرکاران و سخنرانان اولین همایش تاب آوری در صنعت فولاد بابت ارائه صریح و شفاف مطالب کارشناسی شده، تدوین و اجرای یک برنامه مشخص جهت تنویر اذهان عمومی و اقناع مسئولین و تصمیم گیران کشور در خصوص وضعیت هشدارآمیز تاب آوری صنعت فولاد با مشارکت شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد را مصوب نمودند.
شایان ذکر است در این جلسه، درخواست تعدادی از شرکت‌های متقاضی عضویت در انجمن فولاد نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =