کد خبر 7333
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

بازار کم رونق ورق‌ها در معاملات امروز/ ورق رنگی حذف شد

بازار کم رونق ورق‌ها در معاملات امروز/ ورق رنگی حذف شد

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی با حذف کامل ورق رنگی و حدود نیمی از حجم ورق گالوانیزه G در مجموع ۲۲ هزار و ۱۰۰ تن با میزان تقاضای پایین ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن معامله شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۲، عرضه انواع ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و آهن اسفنجی بر روی تابلوی بورس کالا صورت گرفت که در انتهای معاملات با حذف کامل ورق رنگی و حدود نیمی از حجم ورق گالوانیزه G در مجموع ۲۲ هزار و ۱۰۰ تن با میزان تقاضای پایین ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن معامله شد. 

ورق‌های موجود در لیست عرضه امروز در معاملات دیروز نیز وجود داشت و تقریبا به طور کامل فروش رفت، تقاضا برای این محصولات نیز در شروع شش ماه دوم نسبت به شش ماهه اول بهبود محسوسی داشته اما در معاملات امروز مجددا این اتفاق نیفتاده و تقاضای چشمگیری در بازار وجود نداشت طوریکه ورق رنگی که دیروز با ۹ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه معامله شده بود امروز در جریان معاملات به علت نبود خریدار حذف شد.

همچنین برای معامله ۷ هزار تن سرد B، مقدار ۵ هزار و ۸۰۰ تن و ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن گالوانیزه G حجم به مقدار ۵ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا وجود داشت که بدون رقابت خاصی بر اساس نرخ پایه به فروش رفت. 

در عین حال تالار صنعتی میزبان معامله ۲ هزار تن آهن اسفنجی از سمت شرکت فولاد خوزستان برای تاریخ تحویل ۸ آبان بود که نوع تسویه آن نیز به صورت نقدی شد. گفتنی است نرخ پایه امروز این محصول در کانال ۱۲ تومان بوده و نسبت به عرضه قبل ۶/۵ درصد افزایش داشت.

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز محصولات زنجیره فولاد در بورس کالای ایران را نشان می‌دهد.

بازار کم رونق ورق‌ها در معاملات امروز/ ورق رنگی حذف شد

کد خبر 7333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =