کد خبر 7373
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

مزایده تعیین تکلیف ۳۰۰ محدوده معدنی آذربایجان‌غربی آغاز شد

مزایده تعیین تکلیف ۳۰۰ محدوده معدنی آذربایجان‌غربی آغاز شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: بزرگترین مزایده عمومی محدوده‌های اکتشافی و معدنی استان برای تعیین تکلیف ۳۰۰‌ محدوده معدنی امروز، پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش آهن نیوز؛ عبدالحمید سرتیپی افزود: بخش زیادی از این محدوده‌ها در سال‌های قبل راکد بوده آمد که سعی داریم از طریق مزایده، آنها را به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت فنی و مالی واگذار کنیم.

وی اضافه کرد: این مزایده، معادن پلی متال، غیر فلزی و سنگ‌های تزئینی آذربایجان‌غربی را در شهرستان های مختلف شامل می شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: از مجموع محدوده اکتشافی و معدنی ارائه شده برای مزایده ۹۸ محدوه اکتشافی، ۱۱۰ پروانه اکتشاف، ۷۴ پروانه بهره برداری، ۱۴ گواهی کشف و ۲ مجوز برداشت است که در اختیار برندگان مزایده قرار خواهد گرفت.

سرتیپی اظهار کرد: این مزایده از امروز در سایت www.setadiran.ir آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه جاری مدارک، اسناد و اطلاعات را از این سامانه دریافت و تا ساعت ۱۳ روز دهم آبان ماه نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

وی گفت: زمان بازشایی پاکت‌های این‌ مزایده، ۱۵ آبان تعیین شده است.

وی افزود: با برگزاری ۲ مزایده پیشین در آذربایجان‌غربی، ۱۰۷ معدن راکد به چرخه تولید بازگشته و امیدواریم در این مزایده نیز ۳۰۰‌ واحد به چرخه تولید معدنی استان افزوده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 7373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =