کد خبر 7391
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان برابر سپاهان پیروز شد

تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان برابر سپاهان پیروز شد

دیدار تیم‌های هندبال بانوان "فولاد مبارکه سپاهان" و "فولاد هرمزگان" در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور به نفع تیم هرمزگانی به پایان رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ روز جمعه در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، ۲ تیم فولاد مبارکه سپاهان و فولاد هرمزگان در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم فولاد هرمزگان با نتیجه ۳۳ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد تا با دست پُر به خانه بازگردد.

در این بازی، تیم هرمزگانی نیمه نخست را با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به سود خود خاتمه داد و نیمه دوم نیز پایاپای پیش رفت اما فولاد هرمزگان در اواخر نیمه دوم توانست فاصله امتیازی خوبی ایجاد کند و در نهایت میزبان خود را شکست داد.

تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان، هفته نخست لیگ برتر را بدلیل مسمومیت بازیکنانش از دست داد و در هفته دوم مقابل تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به میدان رفت که توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ به برتری برسد.

هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که در آن تیم های سنگ آهن بافق، زاگرس جنوبی کازرون، فولاد هرمزگان و نفت و گاز گچساران به پیروزی رسیدند.

با پایان مسابقات هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم های سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۲۹+ و ۲۰+ و زاگرس جنوبی کازرون با چهار امتیاز در جایگاه اول تا سوم جدول رده‌بندی ایستادند.

تیم های رزکان البرز، نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان نیز با ۲ امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دارای ۸۵ تیم در ۲۷ رشته و ۲ هزار و ۲۱۲ ورزشکار در بخش مردان و زنان است.

انتهای پیام/

کد خبر 7391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =