کد خبر 7429
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

کارخانه فولادسازی در سوادکوه مازندران راه‌اندازی می‌شود

کارخانه فولادسازی در سوادکوه مازندران راه‌اندازی می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از راه اندازی کارخانه فولادسازی شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی باهدف تکمیل زنجیره فولاد مازندران در آینده نزدیک در سوادکوه خبرداد و گفت که این واحد صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد و افتتاح می‌شود.

به گزارش آهن نیوز؛  محمدرضا موثقی نیا روز یکشنبه در سفر شهرستانی استاندار مازندران به سوادکوه و بازدید از کارخانه زغالشویی البرز مرکزی واقع در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه فولاد با تخصیص معادن جدید، تکمیل زنجیره فولاد در مازندران فراهم می شود و کارخانه فولاسازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ با تلاش بی وقفه کارکنان و کارگران زغالشویی شرکت زغالسنگ البرز مرکزی مازندران شاهد افزایش بهبود و کیفیت محصولات این بخش هستیم که نکته حائز اهمیتی به شمار می رود.

رییس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به دستور و پیگیری های اخیر استاندار مازندران در خصوص فعالیت این شرکت گفت :‌ باعنایت به این پیگیری ها و مصوبات مسوول ارشد استان و اجرای آنها ظرفیت تولیدی این کارخانه افزایش خواهد یافت و تا پایان سال به ۱۳۰ هزار تُن خواهد رسید.

وی همچنین گفت : با تخصیص معادن جدید نیز تا اواسط سال ۱۴۰۳ ظرفیت تولید کارخانه زغالسنگ البرز مرکزی به ۱۵۰ هزار تُن افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر 7429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =