کد خبر 7439
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

آغاز احداث ۷ معدن مس در سیستان و بلوچستان

آغاز احداث ۷ معدن مس در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان دارای ظرفیت‌های معدنی فراوانی بوده و در همین راستا تاکنون ساخت ۷ کارخانه مس آغاز شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ محمد کرمی در نشست با مدیرعامل سازمان اتکا در محل فرمانداری شهرستان چابهار ضمن انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان اتکا و استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با وجود تمام کمبودها، استانی ثروتمند بوده و دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

کرمی با اشاره به ظرفیت مرز در استان بیان کرد: باید بتوانیم با تمام کشورها ارتباط برقرار کرده و صادرات خود را از این طریق توسعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته؛ استان بر روی ریل پیشرفت قرار دارد و به سرعت در حال رشد است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این منطقه دارای ظرفیت‌های معدنی فراوانی بوده در همین راستا تاکنون ساخت ۷ کارخانه مس آغاز شده است.

وی تاکید کرد: مرزهای منطقه شرقی فرصت بزرگی برای توسعه تجارت در کشور محسوب می‌شود که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه استان گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان جوان‌ترین جمعیت کشور دارای نیروی کار خلاق است که خاص این استان است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر جهانی خاطرنشان کرد: شاهد هستیم جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و آینده از آن اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اسلام اراده الهی است و هنگامی که اراده الهی بر امری تعلق گیرد هیچکس یارای مقابله با آن را ندارد همانطور که دشمن در سالیان گذشته با طراحی‌های مختلف از جمله گروهک‌های تروریستی سعی در برهم زدن انسجام امت اسلامی داشت که با عنایات الهی شکست خورد.

انتهای پیام/

کد خبر 7439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =