کد خبر 7458
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

دروازه بان فولاد از فوتبال خداحافظی کرد

دروازه بان فولاد از فوتبال خداحافظی کرد

دروازه‌بان سابق تیم ملی تاکید کرد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش آهن نیوز؛ شهاب گردان پس از تجربه بازی در ۹ باشگاه مختلف و قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی همراه با سپاهان و سابقه بازی برای تیم ملی ایران، تصمیم گرفته در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند و روی این اقدام تاکید دارد.

گردان که در پایان فصل ۴۰ ساله خواهد شد، در این فصل دو بازی برای فولاد خوزستان انجام داده که در دیدار اخیرشان مقابل هوادار نیز توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و بعید نیست در دیدار پیش رو برابر استقلال خوزستان نیز برگزار می‌شود، دوباره در ترکیب قرار بگیرد.

وی در یک گفت و گو با ایران ورزشی در پاسخ به این سوال که تصمیم به خداحافظی‌ات از فوتبال جدی است؟ گفت: بله، بالاخره این اتفاق یک روز می‌افتد. من دوست داشتم و دارم که از طرف خودم باشد. به هر حال در پایان فصل 40 ساله می‌شوم و به نظرم زمان مناسبی برای خداحافظی باشد.

گردان همچنین در این باره که بعضی از بازیکنان برای سال‌های آخر فوتبال‌شان به لیگ‌های پایین‌تر می‌روند، اظهار داشت: این موضوع بستگی به شرایط سنی و انگیزه بازیکن دارد. خیلی‌ها فقط برای اینکه فوتبال بازی کنند، به لیگ‌های پایین‌تر می‌روند. البته به هیچ وجه منظورم این نیست که بازی در لیگ یک یا دو خوب نیست، اما من برای بعد از فوتبالم کار خودم را دارم و با آن خلأ فوتبالی را پر می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 7458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =