کد خبر 7462
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

حضور مبارکه در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران

حضور مبارکه در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران (هامکس ١۴٠٢) با حضور شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان ورق مورد نیاز این صنعت، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش آهن نیوز؛  بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران (هامکس ١۴٠٢) ۳ تا ۶ آبان ماه ۱۴۰۲به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فعالان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی این حوزه برگزار می‌شود.

طبق اعلام دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی تعداد کل مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه به ۳۰۹ واحد صنعتی رسیده است. از این تعداد، ۱۲ شرکت نمایندگی خارجی و ۱۷ شرکت تولیدکننده قطعات خارجی از کشورهای چین و ترکیه در این رویداد شرکت خواهند داشت.

گفتنی است، شرکت فولادمبارکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان ورق مورد نیاز این صنعت در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران حضور خواهد داشت.

اهداف برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی تهران

نمایشگاه لوازم خانگی تهران با اهداف مهم اقتصادی و فرهنگی و در راستای سیاست‌های اقتصادی کشور و در جهت تقویت تولید و توان مالی تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود. هیئت‌های تجاری خارجی، تولیدکنندگان خارجی و داخلی با هدف حضور قوی‌تر در بازار داخلی و خارجی و معرفی و نمایش دست‌آوردها و تولیدات جدید در این رویداد بزرگ حاضر می‌شوند.

اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه باتوجه به محورهای آن و در راستای برنامه‌های اقتصادی دولت تعیین شده‌اند که از آن جمله می‌توان به حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، افزایش تولید و کیفیت کالای ملی، محدود کردن واردات کالاهای خانگی و ترغیب تولیدکنندگان به حضور در بازارهای رقابتی، بهره‌گیری از بهترین قطعات و رقابت‌پذیری با انواع برندهای داخلی و خارجی، بومی‌سازی نیروی کار و متخصصین، استفاده بهینه از ظرفیت سازیهای صنایع لوازم خانگی و کمک به ارتقاء درآمدهای ارزی اشاره کرد.

در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان بزرگ و کوچک فراهم می‌شود تا بتوانند از عملکرد یکساله و پیشرفت رقبای خود آگاه شوند همچنین دست‌آوردها و تولیدات خود را عرضه کنند.

از گروه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه می‌توان به تولیدکنندگان لوازم الکتریکی خانگی، تولیدکنندگان لوازم سرمایشی و گرمایشی، تولیدکنندگان محصولات صوتی و تصویری، تولیدکنندگان محصولات پخت و پز، تولید کنندگان لوازم آشپزخانه و تولیدکنندگان انواع قطعات اشاره کرد.

تشریح برنامه‌های بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران

برنامه‌های این نمایشگاه شامل تور دانشجویی و دانش‌آموزی، نخستین رویداد Tech Tour، نخستین رویداد Ted talk، جایزه ملی نوآوری و خدمات پس از فروش و میز خدمت است.

طبق اشاره دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی به دستاوردهای نمایشگاه لوازم خانگی سال گذشته، یکی از دستاوردهای نمایشگاه سال گذشته امضای قرارداد صادرات ۶۵ میلیون دلاری بود که این صادرات کالاهای چینی، پلاستیک و لباسشویی‌های دوقلو را شامل شده است.

شایان ذکر است، ساعت بیستمین و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۴۰۲، از ۸ صبح الی ۱۵ عصر است.

بیستمین و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با حضور شرکت فولاد مبارکه

کد خبر 7462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =