کد خبر 747
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

کمبود تقاضای سنگ‌آهن دانه‌بندی در بورس کالای امروز

کمبود تقاضای سنگ‌آهن دانه‌بندی در بورس کالای امروز

قرار بود یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۳۹۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا مورد معامله قرار گیرد که از این حجم ۷۶۸ هزار و ۵۸۱ تن روی تابلوی معاملات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱، قرار بود یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۳۹۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا مورد معامله قرار گیرد که از این حجم ۷۶۸ هزار و ۵۸۱ تن روی تابلوی معاملات قرار گرفت.

از ۵۴۸ هزار تن شمش بلوم عرضه شده در معاملات صبح  امروز فقط ۲۳ هزار تن آن روی تابلو قرار گرفت که فقط ۲ هزار تن این محصول معامله شد.

در همین حال از ۲ هزار و ۵۰۰ تن میلگرد کلاف روی تابلوی معاملات بورس کالا با وجود تقاضای ۳ هزار و ۳۵۰ تن فقط ۳۷۵ تن فروخته شد.

همچنین ۵۰ تن ناودانی به قیمت پایانی ۱۶۴ هزار و ۲۲۰ ریال معامله شد که فقط ۲۵ تن این محصول فروخته شد.

علاوه براین با اینکه تمام آهن اسفنجی روی تابلو معاملات بورس کالا قرار گرفت ولی با وجود تقاضای ۲۰۱ هزار تنی فقط  ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن آن با قیمت پایانی ۷۳ هزار  و ۱۱۱ ریال معامله شد.

در عین حال از ۴ هزار و ۵۳۱ تن تیرآهن همه آن روی تابلو معاملات قرار گرفت ولی فقط ۱هزار و ۳۱۱ تن این محصول به معامله رسید.

ورق سرد خودرو و ورق سرد لوازم خانگی نیز به طور کامل با قیمت ۲۱۹ هزار و ۳۵۰ ریال معامله شدند.

۱۵۴ هزار تن سنگ آهن دانه‌بندی به دلیل کمبود تقاضای لازم در پیش گشایش از روی تابلوی معاملات بورس کالا حذف شد.

تمام کنسانتره سنگ آهن قرار گرفته شده بر روی تابلوی معاملات بورس کالا به میزان ۱۲۰ هزار تن با قیمت ۲۱ هزار و ۷۲۶ ریال  به فروش رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =