کد خبر 7530
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

تراکتور با شکایت سپاهان محکوم شد

تراکتور با شکایت سپاهان محکوم شد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ با توجه به شکایت محمد رهبر از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۷ میلیون و ۱۳۷ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۵۸۷ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان نسبت به مبلغ خواسته مازاد بر محکوم به، قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت میلاد پورصف شکن از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۴۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۷ میلیون و یک هزار و ۲۸۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت فرزاد جعفری از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیارد و ۴۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت حمید علی مرادی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۲ میلیون بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت میلاد صارمی از باشگاه صنعت مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۷۲ رایل بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۴ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۴۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۹ میلیون و ۷۰۴ هزار  و ۱۲۸ ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه تراکتور تبریز در خصوص حق آموزش میلاد کر، باشگاه تراکتور به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹ میلیون و ۸۱۰ هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت یاسر فیضی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =