کد خبر 7580
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

«حسین سلاح ورزی» به مراسم روز ملی صادرات دعوت نشد

«حسین سلاح ورزی» به مراسم روز ملی صادرات دعوت نشد

رئیس مستقر اتاق بازرگانی ایران به مراسم روز ملی صادرات دعوت نشد و این مراسم برخلاف روال هر سال بدون حضور نماینده بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش آهن نیوز؛ بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد و سازمان توسعه تجارت در این مراسم از صادرکنندگان برتر و نمونه ملی تقدیر کرد. 

در این مراسم مقامات دولتی متولی در امر صادرات از جمله عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت،  مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه حضور داشتند. 

در بخش خصوصی نیز انتظار می‌رفت که طبق روال هر ساله رئیس اتاق بازرگانی ایران در این مراسم حضور داشته باشد و سخنرانی کند، اما برخلاف سال های گذشته از رئیس اتاق ایران برای حضور در این مراسم دعوت نشد و لذا حسین سلاح ورزی رئیس مستقر اتاق ایران  به عنوان نماینده بخش خصوصی امکان حضور در این مراسم را پیدا نکرد.

همچنین علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز در اظهاراتش در مورد حسین سلاح ورزی رئیس اتاق ایران اعلام کرده است، نهاد نظارتی دولت شفاف اعلام کرده که سلاح ورزی واجد صلاحیت نیست. 

گفتنی است در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با شرکت رئیس جمهور و مقامات ارشد دولتی و بخش خصوصی برگزار شد از حضور سلاح ورزی در این مراسم ممانعت شد.  

این گزارش می افزاید: در هفته گذشته مطرح شد که جلسه شورای عالی نظارت اتاق بازرگانی طی هفته جاری  برای رسیدگی به تخلفات انتخابات خرداد ماه اتاق بازرگانی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر 7580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =