کد خبر 7595
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

افزایش پنج برابری تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان

افزایش پنج برابری تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در نیمه اول سال جاری افزون بر ۱۶ هزار تُن ریل تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود پنج برابر افزایش یافته است.

به گزارش آهن نیوز؛ "سازمان بورس و اوراق بهادار" سایت کُدال را در راستای حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران با هدف ساماندهی، حفظ و توسعه بازار شفاف و منصفانه، پیش‌گیری از وقوع تخلفات در بازار اوراق بهادار و نظارت بر افشای اطلاعات با اهمیت شرکت‌های"بورسی" به منظور مکانیزه کردن جمع‌آوری، بررسی و انتشار اطلاعات مالی شرکت‌های ثبت شده نزد این سازمان بوجود آورده است.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه «کُدال»، تولید بیشتر محصولات ذوب‌آهن اصفهان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته و روند تولید آن فراتر از برنامه این مجتمع صنعتی پیش می‌رود.

تولید چُدن ذوب‌آهن در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۳۵۵ تُن بوده که چهار درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در نیمه نخست امسال، افزون بر ۶۴۹ هزار تُن کُک در این مجتمع صنعتی تولید شده که سه درصد از مدت مشابه سال قبل بیشتر است.

تولید "آگلومره" ذوب‌آهن نیز در مدت مزبور به یک میلیون و ۷۵۷ هزار تُن رسیده که ۲ درصد نسبت به تولید سال گذشته رشد داشته و پنج درصد بیشتر از برنامه پیش بینی شده است.

ذوب‌آهن در نیمسال اول نیز موفق شد یک میلیون و ۳۹۲ هزار تُن شمش آماده تولید کند که ۶ درصد فراتر از تولید مدت مشابه سال قبل و پنج درصد بیشتر از برنامه تولید این محصول بوده است.

تولید تیرآهن ذوب‌آهن نیز در ۶ ماهه نخست سال جاری افزایش یافته و بیش از ۵۲۲ هزار تُن بوده که افزایش ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد و ۱۴ درصد فراتر از برنامه این شرکت بوده شده است.

گزارش تولید ذوب‌آهن در سایت کُدال نشان می‌دهد که تولید محصولات نهایی این مجتمع عظیم صنعتی در سال جاری طبق برنامه بوده و از عدد ۸۷۵ هزار تُن عبور کرده که البته هشت درصد بیشتر از تولید محصول نهایی در نمیسال اول سال گذشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 7595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =