کد خبر 7603
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

رکورد تولید روزانه میلگرد در فخاس شکسته شد

رکورد تولید روزانه میلگرد در فخاس شکسته شد

تنها سه ماه پس از ثبت رکورد پیشین، بار دیگر حد نصاب تولید روزانه محصول نهایی میلگرد (با مقطع ۲۰ میلیمتر) شرکت فولاد خراسان (با نماد فخاس) در روز جمعه (۲۸ مهرماه) شکسته شد.

به گزارش آهن نیوز؛ رکورد تولید روزانه قبلی در این کارخانه در تیرماه امسال با ۲ هزار و ۲۹۱ تن ثبت شده بود.

این در حالی است که جمعه گذشته تلاشگران واحد نورد این مجتمع موفق به ثبت رکورد ۲ هزار و ۳۴۳ تن میلگرد با مقطع ۲۰ شدند.

در این پیوند، معاون بهره‌برداری مجتمع فولاد خراسان اظهار داشت: شکستن این رکورد روزانه، بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید است.

«فرشید فضیلتی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: همکاران تلاشگر واحد نورد، در روز ۲۸ مهرماه با تولید روزانه ۲ هزار و ۳۴۳ تن میلگرد با مقطع ۲۰، حد نصاب پیشین تولید روزانه این محصول را ۵۲ تن ارتقا دادند. 

وی بیان‌ داشت: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه این محصول با ۲ هزار و ۲۹۱ تن، در تیر ماه ثبت شده بود.

فضیلتی با بیان اینکه تحقق شعار «رشد تولید»، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت (مدیرعامل شرکت) و تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت¬ها را به تلاشگران واحد نورد فولاد خراسان تبریک گفت.

وی ابراز امیدواری کرد: با شرایط بسیار مساعدی که بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت حاکم است، روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 7603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =