کد خبر 7604
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افت نرخ پایه شمش بلوم به کانال ۱۸ هزار تومان

افت نرخ پایه شمش بلوم به کانال ۱۸ هزار تومان

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز اول آبان ۱۴۰۲ قرار است ۳۰۶ هزار و ۸۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز اول آبان ۱۴۰۲ قرار است ۳۰۶ هزار و ۸۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. این مقدار عرضه شده نسبت به هفته قبل ۵۶/۳ درصد کاهش دارد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۰/۵ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ تن و قیمت میانگین پایه ۱۸ هزار ۷۲۳ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که کاهش قیمت در حد ۲/۳ درصدی نسبت به هفته قبل دارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۴۱۸ تومان است. 

امروز همچنین از میان انواع ورق‌ها عرضه ورق گالوانیز G با ۵ هزار تن حجم و ۳۹ هزار و ۸۳۰ تومان نرخ پایه بر روی تابلوی معاملات خواهد بود. این محصول توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۳۰ دی ماه عرضه شده که نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

از عرضه انواع دیگر ورق‌های فولادی، ۲ هزار تن ورق سرد B با نرخ پایه ۲۹ هزار و ۹۳۵ تومان در تالار صنعتی امروز موجود است.

همچنین عرضه ۷۰ هزار تن تختال C با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۱۰ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر قیمت پایه نداشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

افت نرخ پایه شمش بلوم به کانال ۱۸ هزار تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =