کد خبر 7617
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

کارت خرید ماهیانه بازنشستگان فولاد صادر شد/ هر ماه ۳ میلیون شارژ می شود

کارت خرید ماهیانه بازنشستگان فولاد صادر شد/ هر ماه ۳ میلیون شارژ می شود

یدالله راشدی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان محترم، معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق اقدام به انعقاد قراردادی با فروشگاه‌های "اتکا" کرده‌ است.

به گزارش آهن نیوز؛ مبلغ شارژ اعتباری ماهیانه این کارت ۳۰ میلیون ریال معادل سه میلیون تومان است و بدین ترتیب و با استفاده از این کارت، برای کلیه بازنشستگان متقاضی در سراسر کشور خرید اعتباری از فروشگاه‌های اتکا میسر گردیده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از صدور کارت رفاهی حکمت بازنشستگان صندوق فولاد خبر داد. 

یدالله راشدی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان محترم، معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق اقدام به انعقاد قراردادی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا نموده است. 

راشدی گفت: مبلغ شارژ اعتباری ماهیانه این کارت ۳۰ میلیون ریال معادل سه میلیون تومان است و بدین ترتیب و با استفاده از این کارت، برای کلیه بازنشستگان متقاضی در سراسر کشور خرید اعتباری از فروشگاه‌های اتکا میسر گردیده است. 

وی افزود: بدین منظور بازنشستگان صندوق فولاد با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا می‌توانند (بدون ضامن و بدون پیش پرداخت) در اقساط ۶ الی ۲۴ ماه به صورت اقساطی کالا و خدمات دریافت نمایند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد گفت: متقاضیان کارت حکمت بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به لینک https://neservices.irsbf.ir جهت دریافت کارت مذکور ثبت نام فرمایند.

انتهای پیام/

کد خبر 7617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =